Unilever دیگر از کلمه “عادی” در بسته بندی و تبلیغات خود استفاده نمی کند

گرچه کلمه طبیعی به خودی خود کاملاً پیش پا افتاده است ، در متن زیبایی ، بارگیری می شود. هنگامی که برخی از محصولات برای پوست یا مو “عادی” برچسب گذاری می شوند ، این بدان معنی است که هر نوع پوست یا موی دیگر – چرب ، مستعد آکنه ، بالغ ، موج دار ، لاغر – “غیر طبیعی” است و نیاز به اصلاح دارد. به همین دلیل غول زیبایی Unilever ، شرکت مادر مارک هایی مانند Dove ، Suave و Vaseline ، این کلمه را حذف می کند طبیعی از تمام تبلیغات و بسته بندی های آن.

این اقدام بخشی از چشم انداز و استراتژی زیبایی مثبت جدید این شرکت است که امیدوار است “بتواند دوره جدید زیبایی را شامل شود ، عادلانه و پایدار باشد.”

سانی جین ، رئیس Unilever Beauty & Personal Care ، در گفت: “با داشتن یک میلیارد نفر روزانه از محصولات زیبایی و مراقبت های شخصی ما ، و حتی بیشتر دیدن تبلیغات ما ، مارک های ما این قدرت را دارند که یک تغییر واقعی در زندگی مردم ایجاد کنند.” بیانیه. “به عنوان بخشی از این ، ما متعهد هستیم که با هنجارها و کلیشه های مضر مقابله کرده و یک تعریف گسترده تر و کاملاً گسترده تر از زیبایی را شکل دهیم.

جین ادامه داد: “ما می دانیم که حذف” نرمال “از محصولات و بسته بندی ها به تنهایی مشکل را برطرف نمی کند ، اما این یک گام مهم به جلو است.” “این فقط یکی از تعدادی از اقداماتی است که ما به عنوان بخشی از چشم انداز زیبایی مثبت انجام می دهیم ، که هدف آن نه تنها صدمه زدن به ضرر بلکه برای مردم و کره زمین بیشتر است.”

طبق این مارک ، این تصمیم با مطالعه جهانی بر روی 10000 نفر پشتیبانی شد ، جایی که بیش از نیمی از آنها نشان داد که آنها فکر می کنند صنایع زیبایی و مراقبت های شخصی می توانند مردم را از مطالعه کنار بگذارند. به عنوان مثال ، 70٪ از شرکت کنندگان با استفاده از این کلمه موافقت کردند طبیعی روی بسته بندی و تبلیغات محصول تأثیر منفی دارد. برای افراد 18 تا 35 سال ، این به 80 درصد افزایش یافت ، در حالی که 63 درصد از افراد در نظرسنجی با حذف این کلمه موافق بودند طبیعی به آنها الهام می گیرد تا در مورد نوع نگاهشان احساس مثبت تری نشان دهند.

علاوه بر حذف کلمه از واژگان ، مارک های مراقبت شخصی Unilever دیگر از تغییرات دیجیتال مانند فتوشاپ برای تغییر شکل بدن ، اندازه ها ، نسبت ها یا رنگ پوست استفاده نخواهند کرد. این شرکت همچنین متعهد شده است تا میزان تبلیغات “به تصویر کشیدن افراد از گروه های متنوع و کم نماینده” را افزایش دهد.

این در انتهای حذف کلمات توسط شرکت است نمایشگاه، انصاف، سفید، سفید کردن، سبک، و سبک شدن سال گذشته زبان می تواند به اندازه دامنه های سایه گسترده و بازاریابی بصری در ایده آل های زیبایی تأثیر بگذارد. جالب است که ببینید مارک های دیگر نیز از این الگو پیروی می کنند یا خیر.

Bella Cacciatore همکار زیبایی در است زرق و برق او را در اینستاگرام دنبال کنید bellacacciatore_.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>