Sephora مارک های زیبایی متعلق به BIPOC جدید را معرفی می کند که امسال ارائه می شوند

هشت ماه از زمانی که Sephora اولین خرده فروش متعهد به 15 درصد تعهد بود ، جنبشی به رهبری طراح Aurora James است که فروشگاه ها را تحت فشار قرار می دهد تا حداقل 15٪ از فضای قفسه خود را برای محصولات مشاغل متعلق به سیاه و سفید استفاده کنند ، می گذرد. ایده پشت آن این است که سیاه پوستان 15٪ از جمعیت ایالات متحده را نشان می دهند ، اما این نمایندگی به ندرت در میان مارک های ارائه شده در فروشگاه های بزرگ جعبه ای که ما خریداری می کنیم ، منعکس می شود. اکنون ما داریم می بینیم که کار جیمز درمورد چگونگی عملی کردن وعده های خود خرده فروشانی مانند Sephora بسیار موفق است.

در ژوئن 2020 ، به عنوان بخشی از اعلام تعهد خود ، Sephora فاش کرد که قصد دارد برنامه جوجه کشی داخلی خود را تغییر دهد – ابتکاری که برای کمک به راه اندازی بیشتر مارک های زیبایی متعلق به زنان ایجاد شده است – مارک های کاملا متعلق به BIPOC. امروز ، 9 فوریه ، خرده فروش سرانجام در حال به اشتراک گذاشتن آن طبقه جدید از بنیانگذاران زیبایی است که اگر در سال گذشته زمانی را در اینستاگرام گذرانده باشید ، تعداد انگشت شماری از آنها را آشنا خواهید کرد.

آنها عبارتند از: کریستینا فانکه تگب ، بنیانگذار 54 تاج و تخت ؛ ماری کوادیو آموزه و آلیس لین گلوور ، بنیانگذاران Eadem ؛ آلیسیا میشل فورد ، بنیانگذار و مدیر عامل Glory ؛ Desiree Verdejo ، بنیانگذار و مدیر عامل Hyper Skin ؛ نیا ولمن ، بنیانگذار زیبایی ایمانیا ؛ پریانکا گنجو ، بنیانگذار Kulfi Beauty ؛ مگان گراهام ، بنیانگذار Ries ؛ و اولامید اولو ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Topicals.

هر مارک دیدگاه منحصر به فردی دارد. به عنوان مثال Ries یک مارک تجاری پایدار است که هدف آن ایجاد انقلابی در لوازم بهداشتی مسافرتی با بسته بندی زیست تخریب پذیر با ظاهری لوکس است. Kulfi Beauty یک خط آرایش فراگیر با محوریت محصولاتی است که برای رنگ و زیر رنگ پوست آسیای جنوبی ساخته شده اند (اما توسط هر کسی قابل استفاده است). و Eadem همه چیز درباره مواد تشکیل دهنده مورد حمایت علمی است که از رنگ پوست مراقبت می کنند.

پریا ونكاتش ، معاون ارشد تجارت محصولات مراقبت از پوست و مو در سفورا ، می گوید: “ما می خواستیم اطمینان حاصل كنیم كه حتی در گروه مارك های متعلق به BIPOC نیز در سبد تجاری تنوع وجود دارد.” زرق و برق، توجه داشته باشید که بنیانگذاران در سنین و زمینه ها نیز متفاوت هستند. “معیارهایی که ما برای انتخاب آنها استفاده کردیم تفاوت چندانی با معیارهایی که ما برای انتخاب هر مارکی که در Sephora فروخته می شود ، نداریم ، زیرا ما می خواهیم آنها در محیط ما موفق شوند.” سه موردی که سفورا در نظر گرفت؟ دید نام تجاری ، نمونه های اولیه در کارها و اینکه هر یک از بنیانگذاران چقدر پرشور هستند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>