Pinterest فقط تبلیغات مربوط به کاهش وزن را در بستر خود ممنوع کرده است – مصاحبه

Pinterest به تازگی به اولین پلتفرم بزرگ رسانه های اجتماعی تبدیل شده است که ممنوع است همه تبلیغات کاهش وزن. سیاست های تبلیغاتی این پلتفرم قبلاً محتوای شرم آور بدن و محتوای حاوی محصولات خطرناک یا ادعاهای کاهش وزن را ممنوع کرده بود – اما اکنون این پلتفرم این قدم را به جلو برداشته و دیگر اجازه تبلیغات “کاهش وزن ، BMI مرجع یا نمایش قبلی” را نخواهد داد. و بعد از آن تصاویر یا تصاویری که برخی از بدن و ویژگی های خاص را ایده آل می کند ، “با توجه به محتوای Aya Kanai.

این خط مشی جدید گسترش کد ایجاد کننده Pinterest است ، دستورالعمل های اجباری آن برای همه کاربران. و همانطور که کنایی توضیح می دهد ، هدف آن ایجاد پلت فرم به فضای مثبت تر و فراگیرتری است. “همچنان که پایگاه ما رشد می کند ، ما همیشه در حال ارزیابی هستیم که چگونه می توانیم از نظر مثبت و خاصیت سیستم عامل را حفظ کنیم – تبلیغاتی که باعث کاهش وزن می شود یا انواع خاصی از بدن را ایده آل می کند می تواند عوامل مضر باشد ، بنابراین این ممنوعیت جدید به ما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنیم که او می گوید: “همه انواع بدن وقتی در Pinterest حضور دارند احساس می کنند در خانه هستند”.

کنایی معتقد است که این یکی از موارد (اگر نیست) است ) سختگیرانه ترین سیاست ها در مورد کاهش وزن در سیستم عامل های دیجیتال. به عنوان مثال ، فیس بوک دارای سیاست های تبلیغاتی “سلامتی و تناسب اندام” است که عکس ها و تصاویر کنار هم ، قبل و بعد از آن را که فقط قسمت های خاص بدن را به جای کل بدن نشان می دهد ، ممنوع می کند. TikTok تبلیغات مربوط به مکمل های کاهش وزن و برنامه های ناشتا را از جمله سایر تبلیغات مربوط به کاهش وزن منع می کند. در مقابل ، توییتر ندارد سیاست های تبلیغاتی به طور خاص به سمت کاهش وزن ، رژیم گرفتن یا تناسب اندام است.

این بدان معنا نیست که نخواهید دید هر محتوای کاهش وزن در Pinterest – این پلت فرم فقط محتوای کاهش وزن را که به عنوان یک تبلیغ پولی است ، منع می کند. کنایی توضیح می دهد: “مبتدیان همچنان قادر خواهند بود که در مورد تغذیه سالم و نکات ورزشی برای حمایت از آنها در هر کدام از سفرهای تناسب اندام یا تغذیه الهام بگیرند.” محتوای کاهش وزن که باعث اختلال در غذا خوردن یا خود آسیب دیدگی از هر نوع شود ، براساس دستورالعمل های انجمن آن ممنوع است. او می گوید: “هر وقت Pinner کلمات کلیدی مربوط به اختلالات خوردن را جستجو می کند ، ما نتایج جستجو را مسدود کرده و آنها را به سازمان های متخصص مانند انجمن ملی اختلالات خوردن هدایت می کنیم ، بنابراین آنها می توانند منابع بیشتری پیدا کنند.”

لازم به ذکر است که پیام های فرهنگ رژیم سمی اغلب در زیر بسیاری از توصیه ها ، محصولات و خدمات مربوط به تناسب اندام و تغذیه “سالم” اینترنت است. نه همه این بد است ، اما باید در نظر گرفت که مقدار زیادی از این مطالب متکی بر این ایده است که بدنهای لاغر بهترین هستند و شما می توانید و باید خودتان را از حد مجاز عبور دهید تا یکی داشته باشید. تحریم تبلیغات و محتوای کاهش وزن که باعث اختلال در غذا خوردن می شود یک شروع شگفت انگیز است ، اما کارهای زیادی برای انجام تصاویر بدنی کاربران خود توسط سیستم عامل های رسانه های اجتماعی باقی مانده است.

با توجه به آخرین داده های جستجوی Pinterest ، دستورالعمل های بیشتری مانند این موارد دقیقاً همان چیزی است که کاربران آن می خواهند و نیاز دارند. همانطور که سیستم عامل نشان داد جذابیت، جستجوها برای “نقل قول های ذهنیت سالم” 13 برابر بیشتر از سال گذشته است. کاربران پنج برابر بیشتر از سال گذشته در جستجوی “بی طرفی بدن” و “توقف نقل قول های شرم آور بدن” هستند. علاوه بر این ، جستجوها برای قیمت های پذیرش بدن هفت برابر و “هنر تصویرگری عشق به خود” 63 بار افزایش یافته است.

بالاخره کاملاً منطقی است. هر کس می خواهد در بدن خود احساس راحتی کند و مورد حمایت قرار گیرد و تبلیغاتی که رژیم های غذایی ناسالم یا کاهش سریع و چشمگیر وزن را اجرا می کند ، می تواند احساس حقارت در بسیاری از افراد ایجاد کند. اکنون تنها س questionال این است: چند سیستم عامل دیگر می خواهند از Pinterest پیروی کنند؟

اکنون ، لیزو درباره تصویر بدن صحبت می کند:

این داستان در اصل در ظاهر شد جذابیت

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>