L’Oréal در سه ماهه چهارم رشد را تسریع می کند

L’Oréal در سه ماهه چهارم سال 2020 با رشد فروش 7.89 میلیارد یورو (9.54 میلیارد دلار) ، تقریبا حتی در سال گذشته ، رشد خود را تسریع کرد.

برای کل سال منتهی به 31 دسامبر 2020 ، این شرکت فروش 27.99 میلیارد یورو (33.84 میلیارد دلار) را اعلام کرد که در مقایسه با 29.97 میلیارد یورو (36.23 میلیارد دلار) در سال 2019 ، 6.3٪ کاهش داشته است.

بخش محصولات حرفه ای بر اساس ارقام گزارش شده سال را با 10 درصد کاهش نسبت به سال 2019 به پایان رساند. این بخش با بهبود قابل توجهی در نیمه دوم سال با افزایش پیشرفت در صنعت ، به دستاوردهای تاریخی سهم بازار در همه مناطق دست یافت.

براساس محصولات گزارش شده ، بخش محصولات مصرفی 8.2 درصد نسبت به سال 2019 کاهش یافته است. به طور خاص بازار آرایش تحت تأثیر اقدامات بهداشت عمومی قرار گرفت. از طرف دیگر ، رنگ مو رشد دو رقمی داشته است.

در پایان سال ، L’Oréal Luxe 7.6٪ افت داشت. با بسته شدن بسیاری از نقاط فروش و کاهش شدید مسافرت های هوایی ، این بخش با شتاب آشکار در نیمه دوم و بازگشت به رشد در سه ماهه گذشته ، توانست عملکرد بهتری در بازار داشته باشد.

برای دومین سال در حال اجرا ، بخش لوازم آرایشی فعال بر اساس ارقام گزارش شده ، رکورد 13.0٪ را با فروش بیش از 3 میلیارد یورو (3.63 میلیارد دلار) به دست آورد. رابطه منحصر به فردی که این مارک ها با متخصصان مراقبت های بهداشتی ایجاد کرده اند ، همراه با مشغله فزاینده مصرف کننده با سلامتی ، این بخش را قادر می سازد ، به ویژه در مراقبت از پوست ، رشد سالانه رکورددار باشد ، فروش در نیمه دوم شتاب بیشتری بگیرد.

ژان پل اظهار داشت: “در سال 2020 ، بیماری همه گیر Covid-19 ، که در سراسر جهان گسترش یافت ، به دلیل بسته شدن گسترده نقاط فروش که منجر به کاهش بی سابقه ، اگر موقت باشد ، منجر به بحران عرضه می شود”. آگون ، رئیس و مدیر عامل شرکت L’Oréal.

وی ادامه داد ، “به لطف تعهد برجسته کارکنان خود ، L’Oréal این بحران را در بهترین شرایط عبور داده و حتی قویتر شده است. همانطور که پیش بینی و اعلام شده بود ، گروه در نیمه دوم با شتاب سه ماهه چهارم + 4.8٪ به رشد بازگشت و سهام قابل توجهی از بازار را به دست آورد. “

“گروه پس از نشان دادن مقاومت در نیمه اول سال ، نیمه دوم را با پویایی مصمم و با فضیلت درگیر کرد: شروع نوآوری های بزرگ ، سرمایه گذاری مجدد در محرک های تجاری که منجر به بازگشت به رشد مشابه ، با انعطاف پذیری و دقیق کنترل هزینه که امکان بهبود سودآوری را فراهم می کند. در طول سال به طور کلی و علی رغم بحران ، L’Oréal حاشیه عملیاتی 18.6٪ را حفظ کرد و جریان نقدی عملیاتی زیادی ایجاد کرد. “

این شرکت همچنان از ظرفیت خود برای پیشی گرفتن از عملکرد بازار در سال 2021 اطمینان دارد و منوط به تکامل بحران بهداشت ، به یک سال رشد فروش و سود دست می یابد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>