13 بهترین باند مقاومت سال 2021 ، به گفته کارشناسان تناسب اندام

تجهیزات بدنسازی می توانند به طرز چشمگیری حجیم باشند ، بنابراین اگر کمبود جا دارید و هنوز می خواهید یک جلسه عرق روی کتاب ها داشته باشید ، مانند بهترین باندهای مقاومت ، کوچک فکر کنید. این اضافات ریز اما قدرتمند به کمترین میزان ذخیره سازی نیاز دارند و می توانند در عرض چند دقیقه به روند معمول بدن شما دامن بزنند. نکته شگفت انگیز دیگر در مورد این لوله های کششی و حلقه ها این است که بر خلاف کتری یا دمبل ، می توان از نوارهای مقاومتی هنگام حرکت استفاده کرد و آنها را برای تمرینات در فضای باز عالی می کند. و از آنجا که آنها معمولاً به صورت مجموعه هایی با مقاومت های مختلف به فروش می رسند ، می توانید با یک سوئیچ باند ساده از حالت لرز و آسان به لرزش پا تغییر وضعیت دهید.

نوارهای مقاومتی انواع مختلفی دارند که می توانید انتخاب کنید ، بعضی از آنها برای ناحیه ای از بدن که می خواهید روی آن تمرکز کنید ، مناسب ترند. ما با افراد حرفه ای صحبت کردیم تا در مورد چگونگی عملکرد این ابزارهای همه کاره اطلاعات بیشتری کسب کنیم – و اینکه هنگام خرید برخی از ابزارهای خود باید به دنبال چه مواردی باشید.

باندهای مقاومت برای چه مواردی استفاده می شود؟

یوتا لی ، استاد مربی نایک ، گفت: “باندهای مقاومت بسیار متنوع هستند.” زرق و برق. “من عاشق آموزش و آموزش با باندهای مقاومت هستم: من از آنها برای ایجاد قدرت ، ثبات ، تمرینات حرکتی ، حتی برای تمرینات قلب استفاده می کنم – خلاقیت را ایجاد کنید!” لی می گوید شما می توانید در هر تمرین از نوارهای مقاومت – از HIIT گرفته تا پیلاتس گرفته تا یوگا – برای آتش زدن سریعتر و عمیق تر گروه های عضلانی استفاده کنید. به انجام لانژ با باند فکر کنید بدون اینکه بدون آن باشد: با مقاومت بیشتر ، ماهیچه های شما برای ایجاد ثبات باید خیلی سخت تر کار کنند ، یعنی هر حرکتی که انجام می دهید بسیار کارآمدتر است.

از نوارهای مقاومت می توان برای پیشگیری از آسیب و توان بخشی نیز استفاده کرد ، و لی می گوید: “فیزیوتراپیست ها برای بازیابی قدرت و تحرک اغلب از آنها برای بیماران استفاده می کنند.” به عنوان مثال ، اگر از ناحیه زانو یا مچ پا آسیب دیده اید ، می توانید از یک باند سبک و بدون حلقه استفاده کنید تا مفاصل خود را به صورت کنترل شده و کم ضربه تمرین دهید.

چه سطوح مقاومت وجود دارد و مبتدیان باید به دنبال چه چیزی باشند؟

لی می گوید: “نوارهای مقاومت سطوح مقاومت متفاوتی دارند که اغلب می توانید از طریق رنگ ، عرض و ضخامت باند تشخیص دهید.” این سطح به طور معمول در پوندهایی از مقاومت اندازه گیری می شود که از حالت فوق العاده سبک به حالت فوق سنگین در می آیند. نوارهایی که به عنوان ست فروخته می شوند – مانند مینی های رنگارنگ یا نوارهای ضخیم غنیمت – در بسته های سه یا پنج تایی و در سایه های ombre یا رنگین کمان قرار دارند تا درجه مقاومت را نشان دهند. بعضی اوقات مارک ها حتی کلمات “سنگین” یا “سبک” را روی باند می نویسند تا با هم مخلوط نشوید.

اگر در تمرینات مقاومت تازه وارد هستید ، ناتالی هالووی و مکس کیسلویتس ، بنیانگذاران Bala ، توصیه می کنند از نوارهای سبک تر شروع کنید تا زمانی که احساس راحتی در حرکت کنید.

مزایای استفاده از باندهای مقاومت چیست؟

خیلی زیاد. اما این روزها ، اندازه و تطبیق پذیری آنهاست. با وجود بسیاری از ما که در خانه ها ، راهروها یا نزدیکترین پارک خود را تعریق می کنیم ، نوارهای مقاومت کوچک ، قابل انعطاف و قابل حمل هستند در حالی که هنوز کارآمد و کاملاً چالش برانگیز هستند. می توانید کل بدن خود – بازوها ، سینه ، شانه ها ، پاها و گلوتها را با یک باند کار کنید. و از آنجا که می توانید به مرور مقاومت ایجاد کنید ، آنها واقعاً مکمل تمام سطوح تناسب اندام هستند. اکنون که کمی بیشتر در مورد این شگفتی های کوچک تمرینی اطلاعات دارید ، 15 مورد از بهترین باندهای مقاومت را در زیر بررسی کرده و خریداری کنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>