چرا ممکن است طلاق در خواب برای شما و شریک زندگی شما مفید باشد

شما در صورت بروز همه گیر شدن تحریکات کوچک (یا بزرگ) در روابط ، تنها نیستید. جویدن شریک زندگی شما ممکن است مارپیچ شود. خروپف ممکن است باعث خشم شود. یا ممکن است بعد از نزدیک به یک سال گذراندن هر لحظه بیداری با هم ، با یک حقیقت تأسف آور کنار آمده باشید: شما شریک زندگی مشترک خود را دوست دارید ، اما می خواهید طلاق بخوابید.

می پرسید طلاق خواب چیست؟ این یک ترتیب است که به موجب آن زوجین تصمیم می گیرند که نیاز به تنظیمات فردی دارند (فکر کنید: تخت های جداگانه ، زمان های مختلف خواب یا اتاق های کاملا متفاوت). دلایل زیادی وجود دارد که شما ممکن است به جدایی خواب نیاز داشته باشید. اگر یکی از شما در اواخر شب کار می کند ، خوابیدن در کنار هم ممکن است باعث اختلال در 3 صبح شود. ممکن است یکی از شما دچار اختلال خواب باشد که خوابیدن در همان تخت را ناخوشایند یا حتی ناامن کند. همچنین ممکن است شما و شریک زندگی خود به دلایلی در طی این همه گیری جداگانه بخوابید و متوجه شوید که از فضای اضافی تختخواب لذت می برید.

اگر می خواهید اثبات مشخصی در مورد مفید بودن طلاق از خواب داشته باشید ، تحقیقات زیادی در این مورد انجام نشده است (ببخشید). اما واضح است که برخی از مواردی که ممکن است منجر به طلاق در خواب شود قطعاً می تواند برای استراحت شما مضر باشد. به عنوان مثال ، یک بررسی ادبیات منتشر شده در سال 2016 در کرونوبیولوژی بین المللی برخی شواهد یافت که خوابیدن با کسی که خروپف می کند می تواند تأثیر منفی بر کیفیت خواب خود داشته باشد. نتیجه نهایی: تحقیقات بیشتری برای بررسی چگونگی تأثیر خوابیدن در کنار هم (و جداگانه) بر سلامت کلی جسمی و جسمی لازم است – اما اگر می توانید بهترین کار را برای خواب انجام دهید.

ما می دانیم که خواب مناسب به سلامتی شما کمک می کند. طبق انستیتوی ملی اختلالات مغز و اعصاب و سکته مغزی (NINDS) ، خواب از جمله مزایای دیگر می تواند به شما در تقویت خاطرات و بازسازی عضلات کمک کند. از طرف دیگر ، با گذشت زمان ، کمبود خواب می تواند احتمال بیماری هایی مانند فشار خون بالا ، افسردگی و دیابت را مطابق با NINDS افزایش دهد.

هنوز هم – حتی با داشتن یک خواب خوب در خط – ممکن است سخت باشد که به کسی بگویید می خواهید هر شب را به دور از او سپری کنید. بنابراین اگر فکر می کنید می خواهید هر شب از هم جدا شوید (اما با هم باشید) ، ما از یک متخصص روابط راهنمایی هایی را پرسیدیم.

1. به خود یادآوری کنید که جدا خوابیدن به معنای وحشتناک بودن رابطه شما نیست.

اگر خواب انفرادی را کشف کرده اید و هرگز نمی خواهید برگردید ، یا فقط در مورد آن کنجکاو هستید ، به یاد داشته باشید که این گزاره ای در مورد رابطه کلی شما نیست. درست است که خوابیدن با هم یکی از مواردی است که جامعه ما به طور کلی آن را ذاتی یک رابطه عاشقانه متعهد می داند. در بررسی ادبیات فوق ، محققان دریافتند که برای بسیاری از زوج ها ، خوابیدن در کنار یکدیگر یک مراسم الزام آور است. اما افراد در روابط باید تعاملات خود را با معنی تزریق کنند. اشکالی ندارد اگر می خواهید با کمی فاصله بین خودتان چرت بزنید زیرا می دانید بقیه چیزهایی که جداگانه می گیرید از بقیه با هم خیلی بهتر است.

2. در رویکرد خود ملایم باشید.

اگر در نقطه ای هستید که آماده خوابیدن در مکان های جداگانه هستید ، احتمالاً همسرتان از مسائل خواب شما اطلاع دارد. حتی در این صورت ، این سخت است که به کسی که دوستش دارید بگویید که می خواهید طلاق بخوابید ، و حقیقت این است که شما ممکن است نسبت به آن نیز احساساتی داشته باشید. امیلی جامعا ، دکترای درمانگر مجازات ازدواج و خانواده می گوید: “در اکثر موارد ، برای هر دو شخص دردناک خواهد بود که به هر دلیلی شب نمی توانید تختخواب کنید.” او پیشنهاد می کند در مورد هر اندوهی که احساس می کنید صادق باشید. وی توضیح می دهد: “وقتی ما با همدلی تغییر رفتار ایجاد می کنیم … که ضربه را نرم می کند.”

3. برخی از مصالحه های خواب را در نظر بگیرید.

اگر از کمبود خواب چشم خونسرد هستید ، تخت های مختلف بهترین راه حل به نظر می رسد. اما آیا جایی برای سازش وجود دارد؟ آیا می توانید هفته های هفته جدا بخوابید و آخر هفته ها را با هم بگذرانید؟ همانطور که زوجین می توانند روابط را با شرایط خود تعریف کنند ، شما مجاز هستید که خلاقیت را در زندگی روزمره خود ایجاد کنید. جامعا می گوید: “در جایی که می توانید به دنبال مناطق سازش باشید.”

4. زمان خود را به نوازش قبل از خواب اختصاص دهید.

خوابیدن با همسرتان ممکن است در حال حاضر شگفت انگیز نباشد ، اما احتمالاً مزایای پنهانی برای هر دوی شما دارد. اگر شما دو نفر معمولاً قبل از خواب یا صبح نوازش می کنید ، باید سعی کنید آن مراسم را زنده نگه دارید. جامعا می گوید: “اگر زوج هایی دارم که به طور معمول در یک تخت نمی خوابند ، آنها را تشویق می کنم که مدتی را در یکی از تختخواب ها غر بزنند ، بنابراین قبل از جدا شدن آن لحظه صمیمی را دارند. حتی اگر قاچاقچی نباشید ، ایجاد یک مراسم شبانه – مانند تماشای تلویزیون در یک تخت یک ساعت قبل از خواب – که باعث می شود خواب جداگانه کمی کمتری داشته باشد ، می تواند مفید باشد.

5- در مورد سایر اشکال نزدیکی جسمی عمدی باشید.

جاما می گوید: “در طول روز محبت جسمی را افزایش دهید.” لزوماً به رابطه جنسی منجر نمی شود (مگر اینکه شما بخواهید) ، اما دکتر جامعا می گوید از دوش گرفتن با هم تا آویختن روی یک کاناپه در هنگام پرت و پرتوی نتفلیکس ، مسیری طولانی است. وی توضیح می دهد: “این نوع کارها صمیمیت جسمی ایجاد می کنند … و به شما کمک می کنند تا با شریک زندگی خود نزدیک باشید.” اگر نگران هستید که جدا خوابیدن ممکن است در زندگی جنسی شما تداخل ایجاد کند ، پس باید در مورد آن صحبت کنید. برای ادامه حرکت یا یافتن راه حل های دیگر برای خلاقیت می توانید رابطه جنسی را برنامه ریزی کنید.

در آخر ، باید توجه داشته باشیم که شاید قلب شما طلاق خواب را بخواهد ، اما آپارتمان کوچک شما داستان دیگری را تعریف می کند. اگر فضا مطرح است ، نگاهی بیندازید که چرا می خواهید جداگانه بخوابید و ببینید آیا سازش هایی وجود دارد که بتوانید انجام دهید. به عنوان مثال ، یک دستگاه صدای سفید ممکن است خروپف را خفه کند و پتوهای جداگانه می توانند هرگونه گرفتگی راحتی را در طول شب از بین ببرند. علاوه بر این ، اگر شما یا شریک زندگی خود دارای اختلال خواب مختل هستید ، ممکن است گفتگو با یک ارائه دهنده مراقبت های اولیه یا متخصص خواب باشد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>