پریسیلا تسای اگر آکنه نبود ، مارک مراقبت از پوست نداشت

وقتی آکنه بزرگسالان دارید ، به راحتی احساس می کنید که تنها فردی هستید که از سن 18 سالگی عبور می کند. با این حال ، هر جایی بین 12٪ و 22٪ زنان 26 تا 44 ساله دچار آکنه می شوند و این تعداد روز به روز در حال افزایش است (از طرف دیگر ، فقط حدود 3٪ از مردان بزرگسال این بیماری را تجربه می کنند). در سری جدید ما ، خاطرات آکنه ، ما از زنان با نفوذی که به طور اتفاقی دچار آکنه می شوند ، در مورد رابطه خود با پوست و محصولاتی که برای شاد نگه داشتن آن به آنها اعتماد می کنند ، می خواهیم.

پریسیلا تسای می گوید ، از جوانی ، آکنه در زندگی او ثابت بوده است. بنیانگذار مارک مراقبت از پوست Cocokind یادآوری می کند که در اوایل دوران راهنمایی از خواب بیدار شده و به خواهر بزرگتر خود کمک می کند تا جوش های صورت و پشت خود را بپوشاند ، آرایش خود را قبل از رفتن به کلاس کامل کند و منتظر روزی که شروع به شکستن او می کند ، شود. مال خود تسای می گوید: “من همیشه از این چیز وحشت داشتم ، اما می دانستم که برای من نیز به وجود می آید.” زرق و برق

و برای او بیا این کار را کرد. تسای در دوران دبیرستان با آکنه کیستیک دست و پنجه نرم می کرد ، اما به خصوص در دانشگاه و اوایل 20 سالگی او را سخت آزار داد. او می گوید: “این قسمت از زندگی من تأثیر زیادی گذاشت.” “شما می دانید ، چیزهای بسیار ساده مانند همیشه بدنبال لباس بلند برای پوشاندن لوزن ، یا اساساً پرهیز از مهمانی های روزانه ، زیرا نمی خواستم پوست من کاملا ملتهب یا قرمز باشد.” او همیشه سعی می کرد پوست خود را پنهان کند و همیشه برای لمس آرایش داشته باشد. “من همچنین این مصرف کننده بسیار ناامید بودم و هر آنچه در زیر آفتاب داشتم را امتحان می کردم و فقط یک تن پول را برای گرانترین محصولات یا جدیدترین چیزهای اخیر هدر می دادم ، و در واقع چیزی در مورد آن نمی فهمیدم.”

Tsai از طریق نسخه های پزشک متخصص پوست خود دوچرخه سواری کرد ، اما این فقط به نظر می رسید مشکل را تشدید کند. او می گوید: “پوست من بسیار حساس بود.” “تقریباً هر روز سوزش و قرمز می شود ، و سپس مجبورم آن را با آرایش بپوشانم ، و تا پایان روز مقیاس می شود ، و صبح روز بعد ، من همه کار را انجام می دهم از نو. این یک تجربه بسیار بدبختی بود ، هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی. به یاد دارم احساس کردم که واقعاً افراد دیگری را که دچار آکنه شده اند ندیده ام و احساس بسیار تنهایی کرده ام. و من از تجربه خواهرم فهمیدم که این چیزی نبود که از بین برود. من می دانستم که این آکنه های کیستیک بسیار هورمونی است ، و این شکست معمول شما نیست. ”

در سال 2014 ، تسای شغل خود را به عنوان یک محقق حقوق صاحبان سهام در JP Morgan رها کرد و Cocokind را شروع کرد ، مارک آگاهانه مراقبت از پوست با تمرکز بر فرمول های ملایم و در عین حال موثر با قیمت مناسب. امروزه محصولات این برند – از جمله چوب های مخصوص مراقبت از پوست و ماسک کلروفیل ویروسی – در Ulta ، Target و Whole Foods حمل می شوند. وی گفت ، “من هرگز انتظار نداشتم كه یك شركت مراقبت از پوست راه اندازی كنم ، زیرا این بزرگترین ناامنی من بود.”

و این ترس ها فقط با رشد نام تجاری خود شدت گرفت. “من مثل این بودم که” آیا مردم به من اعتماد می کنند؟ آیا اگر من پوست کاملی نداشته باشم ، آنها می خواهند مارک را باور کنند؟ ‘ این واقعاً مثالی نبود که قبلاً در صنعت دیده بودم. ” “من واقعاً اعتماد به نفس در پوست خود را شروع نکردم.”

اگرچه این اتفاق یک شبه رخ نداد ، با گذشت زمان و محصولات جدید او ، پوست تسای بهبود یافت – اما شواهد هرگز واقعاً از بین نرفت. “من ممکن است امروز به همان اندازه شکستن ، [but] شما هنوز جای زخم ها و بافت پوست من را می بینید. ”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>