پرنده کلمه ای است که به زیبایی می آید

برخی از افراد بیشتر از دیگران توییت می کنند و آنچه در اجتماعی توییتر رواج دارد روز به روز متفاوت است. به عنوان مثال ، امروز ، # # TisMIllerTime و #CertifyMichigan از جمله برترین های آن روز بودند. و در حالی که اینستاگرام جریان ثابت سلفی های عالی و عکس های فوری خوب فیلتر شده دارد ، در توییتر صحبت های زیادی درباره زیبایی وجود دارد.

در واقع ، با توجه به اخیرا منتشر شده است گزارش روند #BeautyTwitter، بین ژوئیه 2019 تا جولای 2020 بیش از 118 میلیون توییت در مورد زیبایی وجود دارد.

توییتر که با شرکت نرم افزار سازمانی Sprinklr برای تهیه گزارش همکاری کرده است ، گفت که کمتر از نیمی از توییت ها درباره زیبایی شامل عکس است ، و این واقعیت را نشان می دهد که مردم آنجا هستند تا در مورد آن صحبت کنند – و نه نشان دادن آن. Sprinklr از ژوئیه 2019 تا ژوئیه 2020 400 پروفایل برتر توییتر و 250 هشتگ برتر در فضای زیبایی توییتر را تجزیه و تحلیل کرد. توییت ها به همه زبانها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش ، داغترین موضوعات مربوط به آرایش و به دنبال آن مراقبت از پوست بود.

“به طور کلی ، ما شاهد روند رو به رشد توییتر در مقابل ایده آل هستیم. توییتر جایی است که خالقان و طرفداران زیبایی تمام وجود خود را به ارمغان می آورند و از طریق روش هایی معتبر و فیلتر نشده در این سیستم عامل ظاهر می شوند. “توضیح داد استیسی مینرو ، رئیس جهانی توییتر ArtHouse ، ابتکار داخلی آن که مارک های تجاری با تأثیرگذار و سازنده دارند.

آنچه که در مورد آن صحبت می شد و چه کسی صحبت می کرد نیز قابل توجه است – و مسائل اجتماعی را در زمان واقعی منعکس می کند.

به گفته مینرو ، اینفلوئنسرهای سیاه نقش مهمی در مکالمات پیرامون زیبایی در توییتر داشتند.

“گزارش ما نشان داد که تقریبا 50٪ از بهترین تأثیرگذاران زیبایی در توییتر زنان سیاه پوست هستند. برای جنبش # BlackLivesMatter ، ما صداهای تأثیرگذاری در جامعه دیدیم – مانندrihanna ،jackieaina وamandaoee_ – در مورد مرگ احمود آربری ، جورج فلوید و برونا تیلور صحبت می کنند. ما دیدیم که جامعه با نژاد پرستی در داخل و خارج از صنعت زیبایی روبرو شده و زنان سیاه پوست ، عشق سیاه و موهای طبیعی را جشن می گیرند. ما همچنین دیدیم که متحدان از صدای خود برای حمایت از BLM استفاده می کنند و سایر تأثیرگذاران را به موضع می گیرند. ”

در روزهای ابتدایی COVID-19 نیز تغییراتی وجود داشت. در طول شش ماه اول سال 2020 ، وقتی همه در خانه اقامت داشتند ، به دنبال آرایش بدون چهره بودند ، توییتر شاهد 23٪ مکالمه در مورد زیبایی های طبیعی بود.

“ما شاهد روندهایی هستیم که در زیبایی طبیعی و مراقبت از خود ظاهر می شوند ، زیرا مردم شروع به پذیرفتن آشکارا از زیبایی می کنند که اکنون روالهای ما بسیار تغییر کرده است. توییتر مکانی است که مکالمات آزاد و صادقانه روزانه درباره زیبایی اتفاق می افتد و ما انتظار داریم که با تغییر مکان های زیبایی و سلامتی با گذشت زمان ، این کار ادامه یابد. “

خوراک توییتر ColourPop.

بر اساس این گزارش ، 10 مارک برتر زیبایی که بیشترین جذابیت را در توییتر داشته اند عبارتند از:
1. لوازم آرایشی رنگی پاپ
2. زیبایی فنتی
3. مورف
4. لوازم آرایشی کایلی
5. زیبایی چهارم ری
6. لوازم آرایشی تارت
7. آناستازیا بورلی هیلز
8. لوازم آرایشی رنگی Raine
9. لوازم آرایشی جن
10. Unilever

مینرو با استناد به نمونه کارهای مارک های زیبایی یونیلور که در توییتر فعال هستند ، گفت: “وقتی به این لیست نگاه می کنید ، نمایندگی از مارک های جدید و قدیمی تر مشاهده خواهید کرد.” “آنها طرفداران نام تجاری محصولاتی مانند مراقبت از پوست Dermalogica و همچنین Love ، Beauty و Planet هستند که هدف تجاری قوی ای در کاهش اثر کربن آنها دارد.”

مینرو همچنین به CeraVe متعلق به L’Oréal اشاره کرد ، که در جشن # هفته تمیز پوست خود را که در ماه اکتبر برگزار شد ، با # مایع پوست در توییتر مشارکت کرد.

وی گفت: “ما می بینیم كه هر ماركی برای پیوستن به گفتگوی زیبایی در توییتر وجود دارد اگر آنها این كار را به گونه ای انجام دهند كه احساس اصالت و قابلیت اطمینان داشته باشد.”

نتیجه دیگری که از داده گرفته شده است: بر اساس این گزارش ، 43٪ از مکالمات زیبایی در توییتر مرد شناسانه است.

ماینرو نتیجه گیری کرد: “نکته اصلی برای مارک هایی که می خواهند شرکت کنند این است که ابتدا به مخاطبان خود گوش فرا دهند و محتوا را به شکلی تحویل دهند که فقط برند آنها بتواند آن را ارائه دهد.”

ما خیلی توییت می کنیم!

Happi را می توانید در توییتر نیز پیدا کنید. دو دسته ما را دنبال کنید:HappiMagazine وHappiChemist!

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>