مرور Crossrope: چرا طناب پرش ‘هوشمند’ بهتر از دوچرخه Peloton است

بین قوطی های سوپ ، کوزه های آب خالی و وزن بدن خود ، می توانید به راحتی یک تمرین مناسب قدرت را در خانه تکرار کنید. اما جدا از خواندن اخبار و گوش دادن به علائم ویروس کرونا ، افزایش ضربان قلب در سن COVID-19 بیشتر یک چالش است.

من از تجربه صحبت می کنم به جای هر سالن ورزشی آزاد یا کلاس های ورزشی ، برای اولین بار از فوتبال کلاس پنجم شروع به دویدن در فضای باز کردم تا سعی کنم تب کابین خود را برطرف کنم. وقتی که قدیمی شد ، سعی کردم یک خرید بد سرنوشت Peloton را که خیلی خارج از بودجه من بود منطقی کنم.

من از سال 1994 می خواستم از پدر و مادرم برای تردمیل قدیمی خود التماس کنم که سرانجام هوا به ذهنم خطور کرد: می توانم طناب بزنم. صادقانه نمی توانم باور کنم که قبلاً به آن فکر نکرده باشم – طناب زدن یک تمرین قلبی آسان ، مقرون به صرفه و م effectiveثر است که با حداقل تجهیزات می تواند کالری سوزی داشته باشد.

از کنار راحتی ، طناب زدن یک تمرین بسیار کارآمد است که توسط مربیان شخصی و جامعه پزشکی مورد ستایش قرار گرفته است. علم روزانه گزارش می دهد که 10 دقیقه پریدن از طناب معادل دویدن هشت دقیقه مایل یا 30 دقیقه آهسته دویدن کم ضربه است. و مربی دارای گواهینامه XPS CJ هاموند گفت زرق و برق که این “ورزش قلبی مورد علاقه کم توجه” وی است و با توجه به مقرون به صرفه بودن ، کارآیی و سهولت استفاده از آن.

طی پنج دقیقه تحقیق ، من فروخته شدم. من توصیه آمازون هاموند را در نظر گرفتم اما در نهایت با Crossrope همراه شدم ، یک برنامه تمرینی متشکل از چهار طناب پرش وزنه و کلاسهای هدایت شده توسط مربیان در برنامه رایگان آن. من بسته نرم افزاری Get Fit (بهترین ارزش و در حال حاضر 40 دلار تخفیف با کد تبلیغاتی WECARE40) را انتخاب کردم و قول دادم که حداقل 10 دقیقه طناب پرش به تمرینات در خانه خود اضافه کنم.

چهار ماه بعد می توانم با اطمینان بگویم که طناب پریدن تا حدی هیاهو دارد. نه تنها چند پوند از دست داده ام (هدف شخصی من برای سلامتی است) ، بلکه فقط احساس کردن در شکل بیشتر دویدن و سایر کاردیوها تقریباً مانند گذشته دردناک نیستند.

در حقیقت ، من به تازگی برای اولین بار از مارس سال گذشته به کلاسهای OrangeIory HIIT که از نظر اجتماعی فاصله دارند بازگشتم و بلوکهای تردمیل 15 دقیقه ای که یک بار ترسناک بودند اکنون یک نسیم هستند – من می توانم برای مدت طولانی تری سریعتر بدوم بدون اینکه ضربان قلبم را قرمز کنم منطقه من به نوعی بهبود یافته استقامت و تناسب اندام قلبی عروقی من هنگام قفل کردن ، و این کاملاً به دلیل پرش با طناب است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>