طراحان مد درمورد آنچه که می خواستند در طول شیوع همه گیر محوری کنند

سانتوس می گوید: “ما در عرض دو ماه بیش از 1000 جفت به مشتریان در سراسر جهان فروخته ایم – به ویژه در ایالات متحده ، اروپا و خلیج فارس” ، موفقیت بزرگ دمپایی ها را به رسانه های اجتماعی نسبت داده و خریداران مشتاق فیلم های جعبه گشایی را در اینستاگرام به اشتراک می گذارند در خانه همکاری کرد

دمپایی در حال حاضر نسخه محدود و سفارشی است و احتمالاً برای تابستان و بهار از رده خارج می شود. اما اگر یک جفت می خواهید و اندازه خود را پیدا نمی کنید نگران نباشید: سانتوس می گوید این برند قصد دارد سبک این پاییز را بازگرداند.

دمپایی شیرینی مروارید سفید
دمپایی برقی سیاه با تزئینات مروارید سفید

خال های شیرین مروارید سیاه

دمپایی برقی سفید مروارید چند رنگ
خال های شیرین سیاه مروارید رنگین کمان

خال های شیرینی سیاه رنگین کمان

خواب آلود

کیت زوباریوا و آسیا وارتسا ، از بنیانگذاران Sleeper ، با لباس خواب کوتاه و پر از لباس و لباس های عاشقانه خانه ، به نظر می رسد پیشگویی کنندگانی هستند که می دانستند ما می خواهیم چه لباس هایی را بپوشیم. لباس های آنها قبل از همه گیری ، موضوعی دائمی در خوراک ما بوده است ، ستاره های مشهور و ستاره های Insta از طرفداران پرشور به حساب می آیند. از خارج به نظر نمی رسید که فوراً نیاز به محوری باشد. تقاضا برای قطعات قهرمان برندها در طول سال 2020 همچنان پابرجا بود ، و با این وجود در سال گذشته ، Sleeper تعداد کمی دسته اصلی – خانگی ، عروس ، کفش و یک خط Athpleasure – را ارائه داده است که همه با سبک زندگی اول راحت ما مطابقت دارد.

وارتسا می گوید: “همیشه ایجاد کالاهایی که راحتی و ظرافت را با هم ترکیب کنند برای ما مهم بوده است.” زرق و برق. برخی از قطعات جدید مانند لباس عروسی عاشقانه یا دمپایی برقی سالهاست که ساخته شده اند. موارد دیگر ، مانند راه اندازی خانه یا لباس های رنگارنگ ورزشی ، پاسخی مستقیم به نحوه زندگی و لباس پوشیدن مردم در هنگام شیوع بیماری همه گیر بودند.

هنگامی که Sleeper اولین مجموعه عروس خود را در سال 2017 راه اندازی کرد ، آنها هیچ ایده ای نداشتند که مراسم عروسی در سال 2020 بسیار کوچکتر و خصوصی تر باشد. این برند لباس های عروس خود را سال گذشته بازگرداند ، و گرچه احساس پر سر و صدایی می کند ، زوباریوا می گوید که او همیشه مشکل داشته است کسی 10 هزار دلار برای یک لباس خرج کند تا “فقط یک بار” بپوشد. به گفته وی ، لباس های مجموعه عروس نه تنها دارای قیمت مناسب تری (بین 275 تا 470 دلار) هستند ، بلکه به طور باورنکردنی همه کاره هستند. به راحتی می توان دوباره لباس ها را برای سایر مجالس اجتماعی یا شب های عاشقانه عاشقانه پوشید.

راه اندازی خانه ، که شامل پارچه های رومیزی دوزی شده ، ست های سرامیکی پاستلی و شمع است ، از اوکراین بومی طراحان الهام گرفته شده است. این در حالی است که نیازهای بدن جدید را بیان می کند ، این یک مارک تجاری در محل است. وارتسا می گوید: “هنگامی که خانه شما پر از چیزهای زیبا ، پر از نور و سهولت باشد ، می تواند به مکانی برای الهام گرفتن شما تبدیل شود.”

همچنین کفش هایی به نام قاطرهای ابریشمی و اصلاح شده با پر و دمپایی های برقی برای پوشیدن در داخل و خارج از خانه معرفی شدند. و مجموعه Sleeper’s Athpleasure بازی ای با لباس های عرق در رنگ های تقویت کننده روحیه با یقه های جداشونده و ست های ابریشمی خشن است. زوباریوا می گوید: این قطعات برای تمرین نیستند ، بلکه بیشتر برای “رقصیدن جلوی آینه در یک مسیر بیانسه” هستند.

تیم Sleeper ، که اکنون 88 نفر را تشکیل می دهد ، در کیف مستقر هستند و بنیانگذار Varetsa اخیراً از نیویورک به سوئد نقل مکان کرده است. به عنوان طراحان ، آنها می توانند کار بر روی بزرگنمایی چالش برانگیز باشد ، اما وارتسا می گوید ، “ما همیشه از راه دور کار کرده ایم ، بنابراین حتی نمی دانیم که ایجاد یک مجموعه در حالی که از نظر جسمی در کنار هم هستیم ، چه حسی دارد. شاید این نقطه قوت ما باشد زیرا از راه دور می توانید چیزها را عینی تر ببینید. ”

لباس ژاکت زرد

سویشرت دیانا Athpleasure با شلوار زرد

دمپایی شیرینی صورتی
لباس عروس سفید

لباس ابریشمی پالوما در سفید مروارید

ست لباس خواب مهمانی با پرهای بژ

ست لباس خواب پارتی مهمانی با رنگ بژ

تالیا عباس نویسنده تجارت در زرق و برق او را در اینستاگرام در دنبال کنید taliaabbas.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>