سلاح مخفی Maeve Reilly Is Street Style است

مایو ریلی سپاسگزار است. آرایشگر مشهور کمتر از سه بار از طریق تلفن به من می گوید ، و به طور مرتب داستان های اینستاگرام خود را با ارسال پست هایی در مورد نور و عشق و سپاس از 760،000 فالوئر خود تلاقی می دهد. واضح است که شکرگذاری او از یک مکان واقعی و درونی ناشی می شود ، اما همچنین ، او در این ماه تعداد زیادی دسته گل از طرف دوستان ، همکاران و طراحان برای تولد خود دریافت کرد که مجبور شد در اینستاگرام به لطف خوب ، اکنون ارسال گل را متوقف کنید!

ده ها هدایا و چیدمان ها از نگاه تماشاگران در Instagram Stories ، البته متفکرانه به نظر می رسیدند ، اما احتمالاً نمونه ای از میزان سپاسگزار بودن دیگران از او هستند. علی رغم اینکه بیش از یک دهه در این تجارت مشغول به کار بوده و دهمین مکان را در آن ربوده اید هالیوود ریپورتربا 25 تأثیرگذارترین سبک شناس در لیست هالیوود در سال 2017 ، کار ریلی اخیراً به لطف همکاری حرفه ای با هایلی بیبر ، مشهوری که سبک او اکنون چنان فراگیر و تقلید شده است که اگر اسکار را برای ارتباط زیبایی شناختی ، او می خواهد از آکادمی تشکر کند. به همین ترتیب ، طراحان می خواهند در کارهای او شرکت کنند و ریلی در گسترش عشق به مارک های معتبری مانند Bottega Veneta ، Studios Acne ، Mugler و Jacquemus و افراد تازه وارد مانند ایتالیایی The Attico ، طراح لهستانی Magda Butrym مهارت دارد. ، و LaQuan Smith از نیویورک

فرقی نمی کند که او لباس های بیبر ، سیارا ، لا لا آنتونی یا مشتری های جدیدتری مانند مگان فاکس و تأثیرگذاران چارلی و دیکسی د آملیو را داشته باشد ، محصول نهایی تقریباً همیشه دارای درجه ای از پوست است – شکم در معرض ، بریدگی های جسورانه ، واو- دامن کوتاه – اما کلاهبرداری ثابت تقریباً همیشه این است که چگونه رابطه جنسی آشکار با قطعاتی که بی زحمت و حسی از حیا به وجود می آید جبران می شود – یک بلیزر غول پیکر ، یک جفت نایک Dunks به مدرسه خود واقعی باشید ، شلوارهای باری گشاد ، یک قیمت مناسب کلاه بیسبال. به نظر می رسد ظاهری قابل تحسین و مدرن است ، اما برای زندگی طراحی شده است – شب خرما ، قهوه ، نوشیدنی با دختران. آنها همچنین قابل تکرار هستند ، که یک ایده قدرتمند و نادر برای یک سبک است که می تواند به آن متمایل شود. ایده “به دست آوردن ظاهر” قبلاً توسط اهالی مد مورد تمسخر قرار می گرفت ، اما برای شخصی مانند Reilly ، این همه بخشی از روند کار است.

از نظر تاریخی ، شغل یک آرایشگر مشهور موفق این بوده است که ستارگان سینما را به لباسی بپوشاند که احساس غیرقابل دستیابی می کند – لباس های فرش قرمز توسط خانه های مد سطح ، ده ها لباس مناسب برای هر توقف در کنار ناخواسته مطبوعات بین المللی – بنابراین ایده این است که یک معروف شخص به کسی پول می دهد تا آنها را در لباسهایی که در واقع زندگی واقعی خود را در آن زندگی می کنند بپوشاند ، کاملاً بدیع است. ریلی می گوید: “چیز بازیگر زن شگفت انگیز است و خیالی است ، اما قابل تکرار نیست” ، او به من می گوید وقتی خانم ها ظاهرشان را می بینند که مشتری هایش را در بودجه خودشان می بینند ، باعث خوشحالی او می شود.

اما آنچه واقعاً ریلی 34 ساله را از دیگران در زمینه فعالیت خود متمایز می کند ، تمایل به بازسازی یک شخصیت مشهور در تصویر خودش است. ریلی خودش به سبک و سیاق مشتری هایش لباس می پوشد ، بنابراین تأثیر از ریشه شروع می شود. خوب یا بد ، دشوار است که اثر ریلی را با راشل زوئی در اوایل سال 2000 مقایسه نکنید. هر دوی آنها نمادی از سبک خیابان مشهور در یک عکس فوری از زمان هستند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>