
ریحانا یک نماد سبک است. و یک نماد موسیقی. و یک نماد زیبایی. و خوب ، شما این ایده را دارید. این نکته به ما یادآوری شد – نه اینکه نیاز به یادآوری داشته باشیم – وقتی خواننده “Work” اخیراً در شهر نیویورک پا به بیرون گذاشت و کلاه سطل سبز نعناع پرادا (که با قیمت 495 دلار خرده فروشی می رود) ، عینک آفتابی متناسب ، تی شرت باند کرامپز و شلوار جین پوشید.
ظاهری معمولی و در عین حال چشمگیر توجه پاپاراتزی ها را به خود جلب کرد و او بارها در یک قرار ملاقات با دوست پسر A AP AP Rocky بارها و بارها مورد ضرب و شتم قرار گرفت. این زوج با یک رولز رویس کالینان – که مظهر تجمل گرایی است – برای شب بیرون رفتن با هم وارد شدند.
چند روز پیش ، هنگامی که او با یک لباس لغزش و لوازم جانبی بی نظیر پا به پا کرد ، یک لحظه سبک باورنکردنی دیگر نیز داشت. او لباس را با رشته های بلند مروارید ، کیف و کفش مشکی متناسب و لب قرمز روشن تکمیل کرد.
خواننده “چتر” با مجله نیویورک تایمز در سال 2019 در مورد نام تجاری مد خود ، Fenty. او درباره بدن خودش و چگونگی تأثیر آن بر انتخاب مدل های وی بحث کرد. وی گفت: “این فقط نحوه لباس پوشیدن را از نظر تناسب تغییر داد.” “شما آنچه را که به نظر می رسد خوب می پوشید و تمام.”
وی ادامه داد: “من الان ضخیم و انحنادار هستم ، و بنابراین اگر نتوانم وسایل خودم را بپوشم ، منظورم این نیست که کار نمی کند ، درست است؟ و اندازه من بزرگترین اندازه نیست. در واقع به کوچکترین اندازه ای که داریم: تا a بالا می رویم [U.S. size 14]. ما می گوییم که می توانیم در هر قطره که قرار دهیم ، شما را ملاقات کنیم. “
فنتی متوقف شد ، اما ریحانا هنوز صاحب خط لباس زیر ، Savage X Fenty است و صاحب خط مراقبت از پوست و آرایش خود ، Fenty Beauty توسط ریحانا ، به همراه گروه کالاهای لوکس LVMH است. او واقعاً ملکه ری است. نمی توانم صبر کنم ببینم لحظه بعدی او به سبک NYC چیست.
Leave a reply