راز ویکتوریا از فرشتگان خود خداحافظی می کند

راز ویکتوریا دارد واقعیت را عوض می کند. برند لباس زیر به تازگی ابتکاری را طراحی کرده است که برای شکل گیری آینده این برند از طریق یک پلت فرم جدید ، The VS Collective طراحی شده است. راهی دیگر: این شرکت در حال عوض کردن VS Angels خود با شرکای فراگیرتر است که زنان امروزی را بهتر نمایندگی می کنند.

“این شرکای خارق العاده ، با زمینه های منحصر به فرد ، علایق و علاقه های خود با ما همکاری خواهند کرد تا مجموعه های انقلابی محصولات ، محتوای جذاب و الهام بخش ، برنامه های مرتبط داخلی جدید و حمایت رالی از اهداف حیاتی برای زنان ایجاد کنند” ، جمعی

اعضای مingسس شامل بازیکن فوتبال و مگن راپینو ، فعال حقوق برابری جنسیتی ، آیلین گو ، اسکی باز و به زودی المپیک ، بازیگر پریانکا چوپرا جوناس ، بنیانگذار Girl Gaze ، آماندا د کادنت ، و مدل های Adut Akech Bior ، Valentina Sampaio و Paloma Elsesser هستند.

هدف این گروه متنوع زنان این است که شرکت از تعریف تاریخی محدود خود از سکسی پیروی کنند. یک منبع می گوید: “این گروهی از زنان است که الهام بخش تغییر و مثبت هستند.” صفحه شش در مورد نام تجاری جدید یکی از صاحب نظران گفت: “این گام دیگری است که آنها در جهت تغییر نام تجاری برمی دارند. کل صنعت فکر می کرد ویکتوریا سکرت انجام شده است.”

دیگری اضافه کرد ، “[The Collective] ایده کاملاً مبتنی بر علت است … ایده ایجاد این جامعه از خارج از کشور است که به دنبال آن هستند. این یک نسل جدید برای این برند است که بیشتر درمورد فراگیری است. و آنها [Victoria’s Secret] اگر می خواستند روی آب بمانند به آن نیاز داشتند. این برند در دورانی گیر کرده بود که هرگز تکامل نیافت. اکنون دنیای دیگری است. ”

راز ویکتوریا با آزار و اذیت جنسی در میان یک فرهنگ سازمانی زن ستیز که کاملاً بر نگاه مردانه تمرکز داشت ، با واکنش روبرو شد. مارتین واترز ، مدیر اجرایی برند ، گفت: “وقتی دنیا در حال تغییر بود ، ما خیلی زود جواب می دادیم.” “ما باید از آنچه در مورد مردان می خواهیم متوقف شویم و در مورد آنچه که زنان می خواهند صحبت کنیم.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>