دوست شاخی همیشه بهترین شخصیت در کمدی های رمانتیک است

در همه کمدی های رمانتیک دو نوع آدم وجود دارد: یک دختر که به دنبال عشق نیست زیرا فقط به این شهر ساحلی زیبا رفته است تا به تجارت مبلمان عروسک کوچک خود بپردازد و یک دختر که آنقدر مست می شود که رابطه جنسی دهانی انجام می دهد یک میله تلفن

یک قهرمان اصلی وجود دارد که آماده گشودن نیست و سپس بهترین دوست است که در یک بار با یک تیم فوتبال بین المللی ملاقات کرده و برای انجام عیاشی عزیمت می کند.

ستاره ای وجود دارد که به آرامی اما مطمئناً در معرض نامه پستی معمایی خود است و دوست متاهل او نیز وجود دارد که فقط آرزو می کند شوهرش داگ یکبار اجازه دهد او را گره بزند!

آن زن دوم باید ستاره فیلم باشد.

بهترین دوست شاخدار یکی از کهن الگوهای عالی در کمدی های رمانتیک است ، یکی از ویژگی های برجسته این ژانر ، مانند اجرای کارائوکه از نظر احساسی و گذراندن در فرودگاه ها. هدف او ازدواج نیست ، پیاده شدن است.

شخصیت اصلی یک بوم خالی از زنی است که با بی حوصلگی هدفمند نوشته شده است تا هر کسی بتواند روی او پروژه بگذارد ، و خود را در افسانه تصور کند. او برای یافتن عشق وجود دارد. بهترین دوست شاخدار برای خنداندن ما وجود دارد. قهرمان داستان “دمدمی مزاج است!” بهترین دوست یک هیولای جنسی کاملا بدون عقیده است. (دیدن تنظیمش کن: شخصیت اصلی شخصیت زوی دوتچ جنسی ملایم است ، در حالی که هم اتاقی او با بازی مردیت هاگنر “رابطه جنسی با [a guy] در حمام معلولیت Acela. “) قهرمان داستان به راحتی خجالت می کشد. بهترین دوست از هیچ چیز خجالت نمی کشد. قهرمان داستان نمی داند چه می خواهد. بهترین دوست دقیقاً می داند که چه می خواهد و این رابطه جنسی در یک تخت آب با اندازه بزرگ است که در آن سس شکلات پوشانده شده است.

این سامانتا است که خودش را از طریق رابطه جنسی پیدا می کند در حالی که کری خودش را از طریق بیگ از دست داده است. مدونا توپ بازی می کند و میهمانی می کند لیگ خودشان در حالی که شخصیت Geena Davis به استراتژی بیس بال و جنگ فکر می کند. شخصیت تیفانی هدیش در سفر دختران فقط نگران نگه داشتن یک گریپ فروت در کنار تختخوابش نیست ، در حالی که شخصیت رجینا هال نگران خیانت همسرش است. این انزجار با روحیه Daniel Lvy از موسسه یا ازدواج در کنار عزم کریستین استوارت برای ورود به آن است. شادترین فصل. سباستین “بوسه دختر” را به بی حسی چشم آریل تبدیل کرد. آیات کثیف مرکوتیو در برابر آیه های گلدار رومئو.

در عاشقانه های اولیه هالیوود ، قهرمانان پیچیده تر بودند. کاترین هپبورن و همسن و سالانش نقش زنانی را بازی می کردند که هم جنسی بودند و هم از نظر احساسی جدی بودند. آنها با انجام کمدی فیزیکی خنده دار و مونولوگ های روح انگیز در همان فیلم ، اسکار را تور کردند. کمدی های عاشقانه معاصر ، همانطور که شانا یلن ، منتقد فیلم ، در آن اشاره کرده است زرق و برق، “بر سازگاری تمرکز کنید و جنسیت را کاهش دهید.” عشق ، این فیلم ها نشان می دهد عشق ، در مورد دو سفیدپوست لاغر مرسوم و جذاب است که نقایص خفیف یکدیگر را می پذیرند و وارد ازدواج می شوند (عیب های رایج عبارتند از: کمال گرا بودن ، ترس از عشق ورزیدن و دیگر “بزرگترین نقص من در واقع بزرگترین من است قدرت “منزجر بودن).

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>