خرید پس از COVID: آنچه زنان خریداری می کنند

پس از ماهها هزینه افسردگی در ایالات متحده – فروش لباس در ماههای نخست همه گیری 79٪ کاهش یافت – و با تابستان تابستان ، به نظر می رسد این الگوی تکرار شده است.

اما دقیقاً خرید بعد از COVID به چه صورت است؟

مورگان-پترو از WGSN می گوید که آونگ آنچه مردم می خرند شروع به تغییر می کند ، البته نه به طور کامل. وی افزود: “زنان در حال حاضر به طور عمده در حال خرید اشیا comfort مبتنی بر راحتی هستند. اما ، این به این معنی نیست که آنها نیستند همچنین موارد مد ما شاهد تغییر تقاضا برای قطعات ترکیبی بیشتری هستیم که چندین کاربرد نهایی را ارائه می دهند. به عنوان مثال ، لباسهای بافتنی یکی از کالاهای اساسی است … یک لباس بافتنی را می توان در خانه ، محل کار ، هنگام کار در خانه یا بیرون از شام با دوستان خود پوشید – بسیاری از جعبه ها را علامت گذاری کنید و یک هزینه عالی برای هر لباس را ارائه دهید ” سایر مواردی که مورگان-پترو به آن اشاره می کند شلوارهای پهن و شلوار بافتنی مانند ژاکت است – وسایل گاه به گاه اما با استعداد شیک.

لباسهای بافتنی – مانند این لباس استاود – به عنوان منگنه های همه کاره ظاهر می شوند. (165 دلار در خیابان پنجم ساکس)

برای خرده فروشان ، موضوع پیرامون آنچه که اکنون می فروشد به یک احساس برمی گردد: خوشبختی.

“لورن یرکس ، مدیر ارشد بازرگانی ، در چرخش “ما احساس می کنیم که او می خواهد دوباره به دنیا برگردد ،”

فروشنده های اخیر Revolve – پاشنه های چوبی انباشته 3.5 اینچ Song of Style ، لباس مجلسی For Love و Lemons و لباس های ماکسی گره خورده Cult Gaia – نمی توانند از شلوارهای کشیده فاصله بگیرند.

در Saks Fifth Avenue ، “رنگ های روشن و چاپهای جسورانه” به همراه لباسهای بافتنی و وسایل ساخته شده از مواد طبیعی مانند رافیا ، فروش خوبی را بر اساس SVP خرده فروش ، مدیر مد Roopal Patel ، به فروش رسانده اند.

لوازم جانبی ، که تنها نقطه روشن صنعت مد در بدترین زمان ابتلا به COVID بود ، همچنان قوی هستند ، اما اکنون به نظر می رسد زنان به ویژه می خواهند کفش های ورزشی روزمره خود را برای کفش هایی که هنوز راحت اما شیک تر هستند ، بازنشسته کنند.

پاتل گفت: “كفشها در سراسر تخته فروخته شده اند.” “به عنوان مثال ، صندل های ورزشی و سرسره های مارک هایی مانند Dior ، Chanel ، Prada و Isabel Marant.”

در Net-a-Porter زنان در حال خرید اقلام بیانیه ای هستند. لیبی پیج ، سردبیر ارشد بازار سایت تجارت الکترونیکی گفت پیراهن ابریشمی نئون بزرگ ولنتینو و مینی چاپ گلدار Erdem به سرعت فروش می کنند. وی گفت: “ما می خواهیم كه خریداران ما به سمت رنگ های روشن و لباسهای روشن گرایش پیدا می كنند.” قطعات بیانیه ای مانند ژاکت برقی سبز برقی Bottega Veneta و لباس های مهمانی تزئین شده از The Attico نیز برای خریداران جذاب است.

لباس های مقرون به صرفه نیز سنبله هایی را در سراسر تابلو مشاهده می کنند – چیزی که زنان امسال به آن احتیاج چندانی نداشتند. “لباس ها یک جستجوی برتر هستند [on Banana Republic’s website] لورن کاظمی ، معاون تجارت زنان در Banana Republic ، گفت که این قطعاً نشان می دهد که مشتری به دنبال “دوباره لباس پوشیدن” است. وی گفت: یک لباس مینی سبز چین دار و یک چاپ ماکسی چاپی در حال حاضر بهترین فروش را در خرده فروش دارند.

زنان همچنین شروع به تهیه برنامه های تابستانی می کنند که شامل تعطیلات ، تعطیلات آخر هفته دور و روزهای بسیار مورد نیاز ساحل است. در نتیجه ، ما دوباره لباس شنا می خریم. در خرده فروش تجارت الکترونیکی Matches Fashion ، فروش لباس شنای حمام 50 درصد در ماه آوریل نسبت به ماه مارس افزایش یافت و قطعات Cossie + Co و Hunza G. بهم خوردند.

خریداران خرده فروش نیز در نظر دارند که برای بسیاری از عروسی هایی که در طول سال گذشته برگزار شده اند ، لباس بپوشند.

Liane Wiggins ، رئیس لباس زنان در Matches ، گفت: “همانطور که جهان دوباره شروع به باز شدن می کند و احتمال وقایع صمیمی بیشتر می شود ، ما شاهد گرایش مشتری هایمان به سمت لباس های روزانه هستیم.” “ویرایش عروسی ما همچنان به خوبی انجام می شود ، اما حتی بیشتر از آن در ماه گذشته با شروع کاهش محدودیت ها.

در چندین خرده فروشی ، لباس شنا افزایش فروش داشته است ، از جمله کت و شلوارهای جلیقه دار با نام تجاری Hunza G. (152 دلار در مسابقات)

تکه های رنگارنگ ، چاپ های گل و انواع لباس ها خریدهای پیشگویی نیست – مخصوصاً وقتی به سمت بهار و تابستان می رویم – اما مطمئناً خریداران پس از یک سال پوشیدن لباس شلوار ، شلوار کمر الاستیک و دمپایی فازی چنین احساسی دارند.

“من واقعاً دلم برای لباس پوشیدن در بیرون بودن در دنیا تنگ شده است ، دیدن آنچه مردم در مترو ، پیاده روها می پوشند ، دیدن آنچه افراد جوانتر در دفتر من می پوشند و ایجاد طراوت به سبک من ،” شایسته گفت. “این گفت ، من فکر نمی کنم که هرگز به پوشیدن کفش های ناراحت کننده بازگردم.”

لیا بورن نویسنده و ویراستار ساکن نیویورک است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>