با کالج Glamour زن سال اوری لالور ، خلبان هواپیمای 19 ساله آشنا شوید

برای بیش از 60 سال ، Glamour از زنان دانشگاهی استثنایی در سراسر ایالات متحده تقدیر کرده است. در این سال ، ما توجه خود را به دانشجویانی اختصاص دادیم که در کالج های جامعه ثبت نام کرده اند. با اوری لالور ، خلبان و خواننده مشتاق هواپیما آشنا شوید.

اوری لالور می تواند با استفاده از سیستم GPS هواپیما هواپیما را تاکسی گرفته ، پرواز کند ، ارتباطات رادیویی را اجرا کند و در آسمان پیمایش کند. او آیرودینامیک ، موتورها و هواشناسی تحصیل کرده است.

او می داند که چگونه فقط با استفاده از ابزار کابین خلبان هواپیما بدون استفاده از تصویر بصری دیگر ، از جمله نگاه به پنجره ، هواپیما را پرواز کند. به طور تجمعی ، او ده ها و ده ها ساعت را صرف پرواز کرده است.

اما در بیشتر زندگی خود ، هرگز آرزو نداشت که خلبان شود.

او می گوید: “راستش من هرگز خلبان زن ندیده بودم.” “من آن را در نظر نگرفتم. حتی در ذهنم نبود. ” لالور عاشق سفر است – خانواده اش در 35 ایالت بوده اند و او هدف زندگی خود را رسیدن به هر هفت قاره دارد. اما چگونه او تصور می کرد که حرفه خود را در آسمان بسازد؟ کمی بیش از پنج درصد خلبانان هواپیمایی تجاری جهان زن هستند. و ایالات متحده عقب مانده است – به عبارت بهتر ، به نظر می رسد ، درصد بیشتری از فضانوردان زن ناسا نسبت به زنان خلبان هواپیماهای آمریکایی وجود دارند.

لالور سرانجام فهمید – با تحریک مادرش – که خلبان شدن کار حرفه ای اوست. او برای اولین بار کنترلهای هواپیما را انجام داد – با نظارت – در 16 سالگی. در بسیاری از موارد ، مربیان خلبان مرد در کابین خلبان حرکت می کردند تا جایی برای لالور ایجاد کنند ، او را تشویق می کردند ، معلمان او بودند. اما به طور منظم ، او با یک شکل قوی از همان تبعیض روبرو شده است که تمام زمینه های STEM را تحت سلطه مردان نگه می دارد. او با ادعاهایی روبرو شده است که زنان فقط نمی توانند از عهده ماشین آلات اصلی برآیند ، نمی توانند پیمایش کنند ، و نمی توان به آنها اعتماد کرد. او دو برابر سخت کار کرده ، پروازهای بیشتری کرده ، کتابهای درسی عالی شده است ، به این امید که مربیان پرواز مرد همان فرصتی را که به هر مردی می دهند به او بدهند. مفهوم آن ، بارها و بارها ، این است که زنان برای عمل ساخته نشده اند – ما فقط باید از دور تماشا کنیم و تحسین کنیم.

لالور در مورد تبعیض جنسی می گوید: “این باعث می شود من بیشتر از این اخراج شوم.” “من می خواهم از این به عنوان سوخت خود استفاده کنم.”

لالور یک دوقلو است. خواهرش ، اما ، او را برای نامزد کرد زرق و برق زن سال دانشگاه ، با استناد به تعهد خود برای نه تنها موفقیت در یک زمینه مردسالار ، بلکه آوردن زنان دیگر در هواپیما همراه خود. وقتی اوری و اما در حال اتمام دبیرستان بودند ، فهمیدند که اعزام همزمان دو کودک به دانشگاه فشار مالی بزرگی برای خانواده خواهد بود و برای اوری ، یک نگرانی دیگر وجود داشت: مدرسه پرواز گران است ، با پرداخت هزینه برای بسیاری از آنها مربیان تخصصی ، سوخت و زمان پخش. هر دو خواهر شروع به جستجوی کالج های اجتماعی کردند.

“من با برخی از مشاوران صحبت کردم و مغز آنها را برداشتم ، و آنها تا زمانی که گفتند [the credits are] او می تواند به کالج بعدی منتقل شود ، آنها همان کلاس ها هستند ، این فقط یک گزینه ارزان تر است. ” بسیاری از معلمان حمایت می کردند. لالور می گوید ، اما دیگری ، مسخره آمدن برای رفتن به یک کالج جامعه بیش از یک دانشگاه چهار ساله را با رفتن به فروشگاه 99 سنت به جای Target مقایسه کرد.

پدر و مادرش به او گفتند: “او از وضعیت ما اطلاع ندارد.” اما لالور نیز نسبت به کالج جامعه ننگ داشت. او می گوید: “من فکر کردم که این یک نوع شرم آور است.” “در ذهن من مثل این بود که” اوه ، کالج جامعه یک قدم از کالج “واقعی” پایین است. ” اما اینطور نیست! فقط مقرون به صرفه تر است و شما نمی توانید در دانشگاه زندگی کنید. ” لالور تحقیق کرد و Orange Coast را یافت – یک کالج محلی محلی با برنامه چشمگیر هواپیمایی. او با افتخار می گوید: “این گزینه دوم من نبود.” کالج جامعه سازش نبود – برای او عالی بود.

این باند طولانی است که از رویای نوجوانی به پرواز ، برای خلبانان منتهی می شود. لالور ، که با تماشای فیلم های YouTube شروع به یادگیری پرواز کرد ، فقط مدرک کاردانی خود را در رشته های علوم هوایی گرفت. بعد او گواهینامه خلبانی خصوصی خود را دریافت می کند ، و سپس یک مدرک لیسانس را دریافت می کند. (مدرک لیسانس برای خلبانان تجاری شرط نیست ، اما لالور یکی از آنها را می خواست.) سپس برای دستیابی به مجوز خلبانی تجاری به یک سری رتبه بندی ، آزمایش و 250 ساعت زمان پرواز احتیاج دارد. او احتمالاً از یک شرکت هواپیمایی منطقه ای شروع خواهد کرد. او می تواند شغل خلبانی Medevac را تصور کند – چیزی که در آن می تواند به مردم کمک کند ، اما مجبور نیست خون و روده زیادی ببیند. سپس او سعی خواهد کرد تا کاری را انجام دهد ، به گفته خودش ، “زمان بزرگ” ، جایی مانند دلتا ، Southwest یا خطوط هوایی آمریکا.

او می گوید: “من فکر می کنم که همیشه آن را در ذهنم داشتم – زنان می توانند هر کاری انجام دهند – اما من فقط هواپیمایی را در نظر نگرفتم.” “هنگامی که من برای اولین بار شروع به آن کردم ، مانند” چرا زنان بیشتری این کار را نمی کنند؟ ” این خیلی باحال است. ‘” همانطور که وظیفه آنهاست ، او اشاره می کند. وی گفت ، “مردان باید وارد عمل شوند و بخشی از راه حل باشند” ، و با نام بردن از راه های مشخصی كه مردان می توانند هواپیما را منصفانه تر كنند ، مانند استخدام زنان در سمت های نخبه ، مانند مدیر عامل و مدیر شركت های هواپیمایی. “مردان باید حمایت كنند و به زنان اجازه دهند كه پیشتاز باشند.”

به یک معنا ، لالور در همان مکانی است که همیشه بوده است – او با خانواده اش زندگی می کند ، در همان شهری که بزرگ شده است. او و خواهر دوقلوی خود بیست سال است که در یک اتاق خواب مشترک هستند. و به تعبیری دیگر ، او سر به فلک می کشد. او 24 ساعت در هفته در یک کافی شاپ کار می کند ، و او آواز می خواند – او اخیراً اولین تک آهنگ خود را منتشر کرد ، شما نوع من هستید و دارای یک حساب اینستاگرام اختصاص یافته به کاورها است. او آرزو دارد یک خلبان کار کند ، و یک خواننده در کنار. برای اکثر مردم ، این فقط یک خیال است. اما لالور یک کارگر سیستماتیک است و هر ترم به آرزوهایش نزدیکتر می شود.

وی می گوید ، تبعیض جنسیتی که با آن روبرو شده است ناامیدکننده بوده است. وی می افزاید: “اما این باعث می شود که من حتی بیشتر بخواهم موفق شوم.” “من در نهایت با آن هواپیماهای بزرگ هواپیمای مسافربری پرواز خواهم کرد و خواهم گفت ،” هی ، من هنوز از پس آن برآمدم. من این را دارم. ”

جنی سینگر است زرق و برقنویسنده ستاد

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>