این سیستم عامل های خرید آنلاین ماموریت دارند تا به شما کمک کنند خرید دقیق تری داشته باشید

ما قبل از بروز همه گیری ، چیزهایی را به سبد خرید اضافه می کردیم ، اما وقتی ویروس کرونا ویران کردن تقریباً همه اشکال خریدهای حضوری را ایجاد کرد ، باعث رونق تجارت الکترونیکی شد. بوتیک هایی با حضور آجر و ملات یک بار قوی به حوزه دیجیتال منتقل شدند ، سازندگان و کارآفرینان به Etsy و Shopify روی آوردند و اولین برچسب های اینستاگرام خرید پنجره های دیجیتال را به سطوح جدید (و دنبال کنندگان) رساند. حتی اگر به خرده فروشان بزرگی مانند Nordstrom ، Net-a-Porter و Amazon وفادار بمانید ، پیمایش بی پایان در میان صدها محصول احتمالاً سرگرمی قرنطینه ای نبود که انتظار داشتید انتخاب کنید.

با سه سیستم عامل وعده دهید که تجربه خرید آنلاین را روان تر ، شخصی تر و م atثرتر در پر کردن جای دلتنگی های بازار در قلب ما افزایش می دهد – بله ، از لابی و FastAF. هر یک از آنها نیازهای مختلف و خریداران را برآورده می کنند ، اما در هسته اصلی خود ، این سیستم عامل های دیجیتال یک هدف واحد دارند: یافتن راهی برای پیشرفت در صنعت. همانطور که شیفته خود بودیم ، سعی کردیم هرکدام از آنها در مورد نحوه کار آنها بیشتر بدانیم و اینکه آیا واقعاً می توانند به ما کمک کنند در این فصل جدید در خرید آنلاین گشت بزنیم.

The Yes توسط سابق Stitch Fix COO ، جولی بورنشتاین و آلت آمیت آگگاروال Googleon تأسیس شده است ، بله یک برنامه خرید کاملا شخصی است که با استفاده از الگوریتمی پیشنهادهای محصول را بر اساس پاسخ های ساده “بله” یا “نه” به شما ارائه می دهد. آیا لباس کوتاهی می پوشید؟ لباس های ماکسی؟ تاپ های بافتنی آجدار؟ هرچه بیشتر ضربه بزنید ، الگوریتم بیشتر در مورد سلیقه و بودجه شما اطلاعات کسب می کند ، و توصیه های شما بیشتر تنظیم می شود. ویژگی بله تک ضربه بله سریع و شهودی است – تصور کنید اینستاگرام کاوش را با همان ضربه دوپامین از کشیدن انگشت روی Tinder انجام دهید – و این پلتفرم به شما امکان می دهد از بیش از 150 مارک مختلف از خرده فروشان بزرگ مانند Everlane ، Zara و Madewell گرفته تا طراحان لوکس خرید کنید. مانند Khaite ، Prada و Ganni.

پیشکسوت صنعت مد و مدیر خلاق The Yes ، تیلور توماسی هیل ، می گوید این برنامه بیش از هر چیز دیگری در محیط های مختلف تعاملی ، سرگرم کننده و شخصی است. “شما چیزهای مربوط به خود را می بینید. اعتیاد آور می شود. به علاوه محصولاتی که “بله” دارند به طور خودکار در لیست Yes شما ذخیره می شوند که می توانید آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و هنگام فروش یا موجودی مجدد کالاها ، به شما اطلاع داده می شود. خوراک شما در نهایت مانند کمد رویایی شما به همراه پیشنهادهای کالایی که همه در اندازه شما هستند و مارک های جدید برای گسترش دایره شما به نظر می رسد. هر آنچه برنامه فکر می کند “برای شما مناسب نیست” (یعنی اندازه شما نیست) یا سبک) به پایین رانده می شود بنابراین مجبور نیستید با آن زحمت بکشید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>