این تبلیغ بارداری نایک شامل ورزشکاران باردار و شیرده بسیار توانمند است

این تبلیغ جدید بارداری نایک با حضور ورزشکاران باردار و شیرده فقط افت کرده است – و شما باید آن را ببینید.

“آیا می توانید یک ورزشکار باشید؟ شما ، باردار؟ شما ، یک مادر؟ این بستگی دارد ، “فیلم کوتاه با عنوان” سخت ترین ورزشکاران “آغاز می شود. این آگهی که در صفحه اینستاگرام زنان نایک در 14 مارس منتشر شده است ، تعریف می کند زیرا بین گروهی از مادران در مراحل مختلف بارداری و سفرهای بعد از زایمان قطع می شود ، از جمله سرنا ویلیامز و المپیا ، الکس مورگان ، بازیکن فوتبال USWNT ، و ستاره های آهنگ شیلی-آن فریزر-پریس ، پری شاکس-درایتون ، نیا علی و بیانکا ویلیامز.

“یک ورزشکار چیست؟ شخصی که حرکت می کند؟ به نظر می رسد مثل تو ، “راوی ادامه می دهد. “کسی که این کار را انجام دهد ، مهم نیست چه اتفاقی می افتد؟ شما این کار را می کنید. کسی که به بدن او گوش می دهد. همچنین شما. کسی که از جاذبه سرپیچی می کند. شما. کسی که با درد مقابله می کند ، حد خود را می زند و از آن عبور می کند. هل دادن ، هل دادن ، هل دادن. کسی که هر پیروزی را کسب می کند. شما ، شما ، شما. بنابراین ، آیا می توانید یک ورزشکار باشید؟ اگر این نیستید ، هیچ کس نیست. “

این آگهی شامل خط زایمان نایک ، نایک (M) است که برای اولین بار در سپتامبر 2020 راه اندازی شد. در زیرنویس ویدیو آمده است: “مادرانه برای همه متفاوت است”. “اما مهم نیست که چه کاری انجام می دهید یا چگونه انجام می دهید ، شما سخت ترین ورزشکار هستید.”

افراد در نظرات بسیار به آن علاقه داشتند. یک کاربر پاسخ داد: “ممکن است یکی از بهترین تبلیغاتی باشد که تاکنون داشته اید” ، در حالی که دیگری افزود: “تبلیغ شگفت انگیز !!! همه احساسات را داشتم ما شگفت انگیز هستیم! “

یکی دیگر از تبلیغات قدرتمند شیردهی در زمان گلدن گلوب در 28 فوریه پخش شد. در حالی که نایک اوج های مادری را برجسته می کند ، تبلیغ شرکت پس از زایمان فریدا مادر با هدف به تصویر کشیدن “سفر عاطفی و جسمی” همراه با مادر شدن جدید است.

“اگر من الان متوقف شوم مادر بدم؟” یک زن می پرسد ، در حالی که دیگری خودش را سرزنش می کند. “مادران خوب باید بدانند که چگونه این کار را انجام دهند.” در تمام نقاط ، هر دو زن با شیردهی ، لچک ، پستانک خام و انتظارات جامعه بسیار ریشه دار مبارزه می کنند که احساس ناکافی در زنان می کند.

هر دو تبلیغ پیام های مهمی را برای مادران در نظر می گیرند ، اعم از اعطای توانمند سازی یا پیامد همدلی و پذیرش. امیدوارم که این فقط شروع باشد.


Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>