آیا همه این افراد مشهور به خط مراقبت از پوست نیاز دارند؟

اینکه یک فرد مشهور با راه اندازی خط مراقبت از پوست چه خطراتی را بپذیرد ، به میزان درگیر شدن آنها نیز بستگی دارد. شروع شرکت از ابتدا – همانطور که لوپز این کار را انجام داده و کایلی جنر به طور قابل توجهی این کار را کرده است – می تواند پردرآمدترین دوره باشد اما بیشترین خطر را دارد. معاملات صدور مجوز و مجوزهای ترکیبی نیز وجود دارد که به افراد مشهور ارزش ویژه ای می دهد. این ترتیب ریحانا با Fenty Beauty است. کنگره جهانی LVMH صاحب اکثریت است و 15٪ گزارش شده را نیز مالک آن است. افراد مشهور دیگر با مجوز دادن به خطوط خود ، در مورد حق امتیاز تضمین شده مذاکره کرده اند.

Kylie Skin Foaming Face Wash

Kylie Skin Foaming Face Wash

من قطعاً یکی از افراد مشکوک بودم ، اما تا زمانی که کایلی اسکین را امتحان نکنید ، آن را از دست ندهید. این شستشوی صورت واقعاً خوب بود! من معمولاً پاک کننده های کف کننده را کمی خشک می کنم و اغلب باعث از بین رفتن صورت می شوند ، اما در اینجا این مورد وجود نداشت. این یکی مرطوب کننده و شاداب کننده است. فکر نمی کنم جایگزین شستشوی منظم صورت من شود ، اما قطعاً به بازی با آن ادامه خواهم داد تا ببینم آیا طولانی مدت با پوست من کار می کند یا خیر. – تارا گونزالس ، سردبیر تجارت همکار

فلورانس توسط آسیابها زیر پد ژل شنا زیر چشم

Florence by Mills زیر پد ژل شنا زیر چشم

تصویر محصول

سرم تونر تصفیه کننده منافذ آب چربی فنتی

هنگامی که ریحانا خط جدید مراقبت از پوست خود ، Fenty Skin را راه اندازی کرد ، منتقدان سریع و سریع متوجه این واقعیت شدند که تونر وی حاوی فندق جادوگر است (که می تواند برای انواع حساس به پوست تحریک کننده باشد). اما چیزی به جز بررسی های درخشان – و نتایج درخشان – به دست نیاورد زرق و برقلیندسی شالون سردبیر ارشد زیبایی. “جادوی واقعی استفاده مداوم از آن است ، شما را وادار می کند که دو هفته بعد به آینه نگاه کنید و تعجب کنید که آیا واقعاً هشت ساعت در شب خوابیده اید. شما نداشته اید این سرم است. ”او در بررسی خود درباره Fenty Skin نوشت. به این دلیل که سایر مواد موجود در آن – نیاسینامید (برای کمک به به حداقل رساندن لکه های تیره و حتی رنگ پوست) ، ویتامین C (برای روشن شدن) و گل م lemonرد لیمویی استرالیایی (برای کاهش روغن و تصفیه منافذ) برای جوان سازی پوست شما کار می کنند.
ماسک هارمونی Keys Soulcare

ماسک هارمونی Keys Soulcare

استیسی جونز ، بنیانگذار و مدیرعامل هالیوود مارک ، که افراد مشهور و شرکت ها را برای مشارکت در کنار هم قرار می دهد ، فکر می کند که برای افراد مشهور مدیریت مارک های خود جذاب تر است – نه اینکه فقط از طریق یک قرارداد صدور مجوز به نام آنها چیزی بزنند.

وی گفت: “افراد مشهور خواهان مشارکت فعال در این فعالیت هستند ، جایی که وقت و انرژی و ارتباط آنها بتواند بازدهی بیش از یک کمپین تأیید را داشته باشد.” زرق و برق. “اکنون آسمان حد است ، به لطف رسانه های اجتماعی و مشاهیر عظیم ردپای آنلاین. از دریافت عناوین C-suite از افراد مشهور گرفته تا ایجاد خطوط تولید محدود تا خطوط تولید کاملاً مارک دار و متعلق به آن … این یک خسارت مالی بالقوه است. “

ما در اینجا در مورد چه میزان بادآورده مالی صحبت می کنیم؟ بسیاری از افراد به موفقیت جنر اشاره می کنند – فروش 51٪ از خط زیبایی او به کوتی به مبلغ 600 میلیون دلار – اما داستان های موفقیت فراری دیگری نیز وجود دارد که می توان به آنها اشاره کرد ، مانند گوپ گوانت پالترو ، که در سال 2018 250 میلیون دلار تخمین زده شد و جسیکا آلبا صادق است شرکت – اکنون یک میلیارد دلار تک شاخ است. مراقبت از پوست یک کار اصلی برای هر دو این شرکت ها است.

جونز خاطرنشان می کند: “برندی که تاسیس شده و رشد می کند ، به مرور زمان درآمد بیشتری نسبت به یک قرارداد تایید یا صدور مجوز کسب می کند که پس از یک سال مشخص پایان می یابد.”

هنوز هم ، همه کسانی که این فضا را تماشا می کنند متقاعد نشده اند که بیشتر این خطوط در نهایت موفق خواهند بود. فروش مراقبت از پوست دقیقاً مانند متقاعد کردن مردم برای ضروری بودن رژ لب نارنگی نیست. “آرایش چیزی است که می توانید ببینید. مراقبت از پوست چیزی است که شما نمی توانید آن را ببینید – این یک سرمایه گذاری نامرئی است. “، رنه چو ، بنیانگذار دسته اینستاگرام مراقبت از پوست ، Gothamista ، می گوید. “بیشتر این خطوط مشهور برای من جذاب نیست. من به سمت مراقبت از پوست که مخصوصاً فرموله شده جذب می شوم و بسیاری از این محصولات فقط به صورت قراردادی ساخته می شوند. “

مقادیر کمی ضربات برگشتی قبلاً نفوذ کرده اند. کایلی جنر با فشار روبرو شد زیرا اسکراب صورت گردوی او خیلی خشن – حتی مضر به نظر می رسید. بیست طرفدار از توییتر استفاده کردند تا ابراز ناامیدی این خط معطر است ، که باعث تحریک پوست برخی افراد می شود.

مراقبت از پوست نامرئی است ، این س theال را به وجود می آورد که آیا خریداران باور خواهند کرد که افراد مشهور از خطوط شخصی خود استفاده می کنند یا محصولات مسئول بی عیب و نقص پوست آنها هستند. به عنوان مثال ، میلی بابی براون به دلیل عدم استفاده در واقع از خط مراقبت از پوست خود در یک ویدیوی تبلیغاتی فراخوانده شد. و منتقدان JLo Beauty این نظر را دارند با اشاره به جزئیات تا حدودی واضح: J.Lo مدتها قبل از ایجاد این خط ، پوست شگفت انگیزی داشت ، حتی اگر در این محصولات از موادی استفاده شود كه به گفته وی در طول زندگی حرفه ای خود به آنها اعتماد كرده است.

چو می گوید: “این افراد مشهور بسیار خوب به نظر می رسند زیرا به مراقبت از پوست و درمان های تخصصی منظم دسترسی دارند – مواردی که واقعاً یک امتیاز هستند.” “واکنش روده من این است که یک مصرف کننده معمولی تا حدی این را می داند ، و متوجه می شود که فقط روغن زیتون نیست که باعث می شود کسی به یک شکل خاص نگاه کند. ممکن است طرفداران سرسخت علاقه داشته باشند ، اما من مطمئن نیستم که همه علاقه داشته باشند. “

در حالی که شبکه های اجتماعی و دسترسی به یک طرفدار داخلی باعث می شود افراد مشهور پیشرفت گسترده ای داشته باشند ، اما موفقیت همچنان با فروش مداوم همراه است. کودالی گفت: “برخی از افراد مشهور ممکن است بتوانند به فروشگاه های سطح بالا مانند Sephora بفروشند و حتی برخی ممکن است در کانال های گسترده مانند CVS یا Target قرار بگیرند.” “این معمولاً می تواند به موفقیت کمک کند. ساختن یک مارک تجاری عظیم که مردم بارها و بارها با چند ویدیو در YouTube خریداری کنند بسیار دشوار است. بزرگترین نشانه موفقیت احتمالاً این خواهد بود که هر یک از آنها توسط یک شرکت بزرگتر مانند Estée Lauder ، L’Oréal یا Revlon خریداری شوند. “

با این همه پول شناور و خطوط زیادی که افراد مشهور راه اندازی کرده اند ، آیا حتی اگر خطی از کار بیفتد مهم است؟ خطر آنها چیست؟ جونز فکر می کند عدم موفقیت بر توانایی یک فرد مشهور در جذب سرمایه برای خط دیگری در آینده یا توانایی آنها در همکاری با مارک ها در معاملات صدور مجوز تأثیر خواهد گذاشت.

اگرچه برای یک خریدار روزمره ، شکست یک فرد مشهور در عرصه مراقبت از پوست به سختی ثبت می شود. وینگارتن می گوید: “تا زمانی که آنها به طور چشمگیری شکست نخورند ، آنها فقط یک آمار دیگر خواهند بود.” “و J.Lo همیشه می تواند سال آینده با کومبوچا بیرون بیاید.”

لیا بورن نویسنده ای در شهر نیویورک است. او را در اینستاگرام دنبال کنید fromthefrontrow.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>